NASZE INTERWENCJE. Przy kłobuckim oddziale PKO BP od lat funkcjonuje bankomat. Jeszcze całkiem niedawno znajdował się on w niedużym pomieszczeniu z drzwiami od strony ul. Bohaterów Bitwy pod Mokrą. Teraz jest przy ul. 11 Listopada. Pod chmurką. Czy to na pewno zmiana na lepsze?
Wątpliwość, czy decyzja banku jest słuszna, wyraziła w telefonie do naszej redakcji jedna z czytelniczek.
– Bankomat przeniesiono z zamykanego pomieszczenia na ścianę budynku od strony ul. 11 Listopada. Dlaczego? Gdy bankomat znajdował się w niewielkim pomieszczeniu z drzwiami, można było skutecznie odizolować się od wzroku osób czekających w kolejce. To było też wygodne w czasie niepogody – wylicza nasza rozmówczyni.
Z kłobuckiego oddziału banku odesłano nas po wyjaśnienia do ogólnopolskiego biura prasowego PKO BP. – Wobec potrzeby doposażenia oddziału we wrzutnię, czyli urządzenie dla wpłat klientów korporacyjnych i małych i średnich przedsiębiorstw, dotychczas działający bankomat został przeniesiony na zewnątrz w ścianę budynku. To po to, aby móc pomieścić dwie maszyny na terenie tego oddziału przy jednoczesnym maksymalnym dostępie dla klientów – podaje nam Iwona Radomska z Departamentu Komunikacji Korporacyjnej PKO BP.
Potrzeba pomieszczenia większej liczby maszyn do użytku klientów powoduje też, że powrotu do stanu poprzedniego – do bankomatu w pomieszczeniu z drzwiami od ul. Bohaterów Bitwy pod Mokrą – już nie będzie.
– Wobec zaistniałych zmian i korzyści płynących dla wszystkich klientów banku nie planujemy zamiany aranżacji w posadowieniu bankomatu – dodaje Radomska.
Bank radzi, by po prostu wziąć sobie do serca podstawy bezpieczeństwa przy wypłacaniu pieniędzy. I tak np. podczas wpisywania PIN-u trzeba starać się zasłaniać klawiaturę. Warto też uważać, czy ktoś ze stojących w kolejce nie próbuje po prostu za wiele podpatrzeć. (jar)
Facebook
YouTube
RSS