NASZE INTERWENCJE. Zgłosiła się do nas lokatorka mieszkania komunalnego, w którym wystąpił cuchnący problem z kanalizacją
Ponieważ w mieszkaniu mocno śmierdziało, kobieta zadzwoniła do nas mocno rozżalona.
– Dostałam to mieszkanie komunalne, ale wielki problem sprawia tu wadliwa kanalizacja. Gdy spuszczam wodę w toalecie czy gdy się kąpię, to woda nie chce spływać. Albo jest coś zapchane poza mieszkaniem, albo jest jakaś wada konstrukcji. Najgorzej, gdy się zdarza, że zawartość kanalizacji wybije mi w brodziku. Tego smrodu nie da się wytrzymać. Zgłaszałam to do magistratu, ale coś nie mogę się doczekać, kiedy ktoś się tym zajmie – mówi nam kłobucczanka.
Tu jednak sprawy dość szybko przybrały pozytywny obrót i miasto zdążyło uwinąć się ze wszystkim akurat gdy zabieraliśmy się za przygotowanie artykułu na temat kłopotu naszej czytelniczki. Jak słyszymy z magistratu, problem został rozwiązany. O sprawie mówi nam nieco sam burmistrz.
– To jest mieszkanie w budynku wspólnotowym, więc my też musimy się dopasować do reguł, które w ramach tej wspólnoty obowiązują. To dlatego czasem musi to trochę potrwać. Dodam, że wcześniej specjalnie wykonaliśmy tę łazienkę, której nie było, żeby poprawić standard mieszkania, z którego korzysta ta pani. Wiem, że problem, który teraz państwu zgłosiła, został już w ostatnich dniach rozwiązany – mówi Jerzy Zakrzewski.
Liczymy, że to koniec kłopotów, które zgłosiła nam nasza czytelniczka.
Facebook
YouTube
RSS