ADMINISTRACJA. Chcesz ograniczyć wizyty w urzędach? Zapoznaj się z nowym projektem Ministerstwa Cyfryzacji
Rejestr Danych Kontaktowych to sposób, by szybko i wygodnie uzyskać informacje na przykład o dokumentach gotowych do odbioru, rozpatrzeniu złożonych wniosków, potrzebie uzupełnienia dokumentów lub informacji w zainicjowanych sprawach urzędowych. Rejestr danych kontaktowych osób fizycznych prowadzi w systemie teleinformatycznym minister właściwy do spraw informatyzacji. Przekazanie danych osobowych do RDK przez osobę, której dane dotyczą, jest całkowicie dobrowolne, a przetwarzanie danych w tym rejestrze odbywa się na podstawie zgody udzielonej przez tę osobę. Przekazane do RDK dane osoba, której dane dotyczą, może je w każdej chwili usunąć bądź dokonać zmiany przekazanych danych w zakresie numeru telefonu komórkowego i adresu poczty elektronicznej. Do rejestru można dopisać się przez internet lub korzystając z formularza dostępnego w każdym urzędzie gminy. (as)
Facebook
YouTube
RSS