Mając na uwadze mieszkańców, którzy znaleźli się w trudnej sytuacji finansowej z powodu trwającej epidemii, nagle stracili pracę bądź ich źródło dochodów zostało znacznie ograniczone, Gmina Kłobuck oferuje pomoc.
Informujemy, iż istnieje możliwość składania wniosków o odroczenie terminu zapłaty, rozłożenie na raty, a nawet umorzenie zaległości z tytułu podatku od nieruchomości, opłaty za gospodarowanie odpadami, dla tych mieszkańców, którzy ucierpieli na skutek trwającej epidemii.
Wsparcie będzie przyznawane na wniosek, w oparciu o indywidualną ocenę i realizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wsparcie otrzymają te osoby, które go najbardziej potrzebują oraz uzasadnią potrzebę udzielenia im tej pomocy.
Udzielenie ulgi w spłacie zobowiązań, w formach wskazanych powyżej, nastąpi na indywidualny wniosek podatnika. Wnioski należy przesyłać na adres Urzędu Miejskiego w Kłobucku:
•za pośrednictwem poczty tradycyjnej: ul. 11 Listopada 6, 42-100 Kłobuck;
•poczty elektronicznej: sekretariat@gminaklobuck.pl;
•poprzez złożenie wniosku w specjalnej skrzynce zlokalizowanej w pobliżu wejścia do urzędu.
Więcej szczegółów można uzyskać po numerem telefonu:
– podatki: 34 3100164 (obszar miejski), 34 3100166 (obszar wiejski)
– opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi: 34 3174043
w godzinach pracy urzędu.
Jeżeli numer będzie zajęty, urzędnicy proszą o cierpliwość lub kontakt e-mailowy – na wszystkie zapytania odpowiedzą.
Facebook
YouTube
RSS