Urząd Miejski w Kłobucku mając na uwadze zasady zapobiegania i przeciwdziałania rozpowszechnianiu się wirusa COVID – 19 informuje, iż od dnia 16 marca 2020 roku do dnia 25 marca 2020 roku budynek Urzędu zostaje zamknięty dla interesantów, natomiast nie przerywa pracy.
Kontakt z urzędnikami jest możliwy przede wszystkim elektronicznie lub telefonicznie. Działa poczta elektroniczna oraz będzie odbierana poczta tradycyjna. Zachęcamy do załatwiania spraw przez profil zaufany. Osoby, które go nie mają, mogą go potwierdzić za pośrednictwem bankowości elektronicznej, bez konieczności wizyty w urzędzie. Ta metoda pozwala wszcząć każdą sprawę, a także składać pisma i większość wniosków wraz z załącznikami. Skargi i interwencje można zgłaszać także mailem. Pisma będzie można również złożyć w wystawionej przed Urząd skrzynce.
Do urzędu wpuszczani będą jedynie pracownicy.
Interesanci będą przyjmowani tylko w wybranych przypadkach (m.in. w sprawach związanych z aktami zgonu), po wcześniejszym telefonicznym umówieniu daty i godziny w wyznaczonych miejscach, w budynkach Urzędu Miejskiego przy ul. 11 Listopada 6 i ul. Zamkowej 12 w Kłobucku.
Kasa Urzędu Miejskiego będzie nieczynna. Płatności z tytułu zobowiązań podatkowych można dokonywać w formie elektronicznej.
Wszelkich informacji można zasięgnąć po numerem telefonu (34) 3100150 w godzinach pracy urzędu lub pod adresem sekretariat@gminaklobuck.pl.
Wykaz telefonów poszczególnych wydziałów dostępny jest w biuletynie informacji publicznej Gminy Kłobuck w zakładce Kontakt https://bip.gminaklobuck.pl/urzad_miejski/kontakt.html
(red.)
Facebook
YouTube
RSS